De beste tips om optimaal te genieten van jouw schoonmaakhulp!
Wie droomt er nu niet van een perfect schoongemaakte woning, waarbij jezelf nauwelijks niets meer hoeft te doen? Iedereen die tekent daar eigenlijk wel voor! Wij geven je daarom de beste tips om optimaal te genieten van jouw schoonmaakhulp!
Communiceren
Het duidelijk blijven communiceren met jouw vaste contactpersoon en schoonmaakhulp zijn hierbij “the key to success”. Als je iets niet zeker weet of er is iets niet helemaal naar wens schoongemaakt, wacht dan niet af maar neem direct contact op met jouw vaste contactpersoon. Samen kan je overleggen over het probleem en ontstaan er minder snel scheve gezichten als iets niet goed is verlopen.
Maak een wekelijks schema
Dat komt nu even goed uit! Bij Home Facility wordt dit altijd in overleg met jouw vaste contactpersoon gedaan. Tijdens het intakegesprek bespreek je samen met jouw contactpersoon wat er iedere week, om de twee weken of maar één keer in de maand schoongemaakt moet worden. Dit vertaald jouw contactpersoon in een schoonmaakplan en bespreekt dit met de schoonmaakhulp, zodat zij efficiënt bij jou thuis aan de slag kan. Je hoeft dus niet meer zelf te berekenen hoe lang jouw hulp ergens mee bezig is, dit doen wij voor je!
Stel prioriteiten
Laat weten welke taken jij die week extra belangrijk vindt, jouw contactpersoon zorgt ervoor dat de taak wordt ingepland en communiceert dit met de schoonmaakhulp.
Onderschat niet de tijd voor het schoonmaken van jouw keuken en badkamer
Je realiseert je het misschien niet direct, maar het kost zeer veel tijd om een vieze keuken of badkamer weer brandschoon te krijgen. Alle planken in de kastjes boenen, de vriezer ontdooien, de koelkast schoonmaken, de vloer dweilen en het kruidenrekje indelen op werelddeel kost simpelweg veel tijd.
Extra klusjes? Geen probleem!
Wanneer jij het fijn vindt dat je bed verschoond wordt of je kussens van de bank extra opgeschut wil hebben, geen probleem! Geef dit aan bij je vaste contactpersoon, zij zorgt ervoor dat het geregeld wordt met jouw hulp en neemt het op in het schoonmaakplan.
Niet tevreden? Geef dit direct aan!
Worden er dingen niet naar tevredenheid schoongemaakt? Geef dit dan direct aan bij je contactpersoon, samen bekijk je het probleem en gaan jullie op zoek naar een oplossing! Je hoeft zelf niet direct de confrontatie aan te gaan met de hulp, jouw contactpersoon pakt dit voor jou op. Het kost jouw dus geen tijd en moeite om ervoor te zorgen dat de huishoudelijke taken weer perfect worden uitgevoerd.